Dragobetele etiopian

Intamplator, ieri, am intrat in vorba cu o etiopianca. Saraca de ea, era stresata ca nu putea sa gaseasca ceva pentru sotul ei. Crezand ca era ziua de nastere a sotului zic un La Multi Ani! Doamna imi spune ca nu e ziua lui de nastere. E o zi in traditia etiopiana in care se sarbatoreste ceea ce occidentalii numesc Valentine’s Day. Mi-a spun si numele acelei sarbatori. Nu l-am retinut. Era prea lung si complicat. Ieri a fost 24 Februarie si in Etiopia este sarbatorita zeitatea dragostei. Ieri s-a sarbatorit zeitatea dragostei si in Romania, Dragobetele. Simpla coincidenta?

Am sperat ca pe Internet sa gasesc mai multe despre aceasta sarbatoare etiopiana. Din pacate, nimic.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

