Iarta-ma!

Un articol foarte interesant si foarte frumos despre terapia prin iertare. Fizica cuantica pusa la treaba in slujba sanatatii. Responsabilitate asumata pentru tot ceea ce ne inconjoara. Articolul se gaseste la: http://energiepozitiva.wordpress.com/2012/01/29/terapia-iertarii-metoda-kahuna/

In tara si in lume totul merge rau? Poate ca fiecare ar trebuii sa-si asume responsabilitatea si sa-si ceara iertare tarii si lumii. Prietenii si rudele sunt bolnavi sau saraci? Trebuie sa le cerem iertare! Gandurile noastre si ale celor care-i inconjoara i-au adus acolo. Gandurile lor nu au fost destul de puternice pentru a lupta si au ajuns sa fie bolnavi si saraci. Rugati-i in gand sa va ierte. Rugati-i din inima sa va ierte. S-ar putea ca rugaciunea voastra sa rupa lanturile care-i tin prizonieri in boala sau saracie.

Se zbate Romania in saracie, injustitie, coruptie, crima? Oare nu este vina noastra? Oare nu am lasat campul nostru mental sa fie afectat de mass media? Mass media care neintrerupt a promovat urmatoarele mesaje: suntem batjocoriti in propria tara, suntem furati, suntem saraci, agricultura este la pamant, industria este fier vechi, totul este corupt, suntem incapabili, nu avem sanse…… Nu numai ca am acceptat aceste mesaje, le-am mai si cautat. De fiecare data cand un astel de mesaj a fost propagat (despre o anume situatie sau persoana) ne-am bucurat. Credeam ca este doar o dovada in plus la ceea ce noi deja „stiam” sa „intuiam”. Nu doar ca am acceptat si cautat acest fel de mesaje dar le-am mai si propagat prin viu grai, scris si mental. Si prin aceasta nu faceam decat sa amplificam o stare de fapt, nu faceam decat sa atragem un anume deznodamat. Nici macar pentru o secunda nu ne-am opus intrarii in campul nostru mental individual si prin consecinta a celui colectiv a unor astfel de idei. Astazi consecintele se vad.

Dupa ce am citit articolul, de la linkul de mai sus, am inceput sa ma simt vinovat de viata pe care o au cei din jurul meu si mi-am propus ca zi de zi sa ma rog pentru iertare tarii mele si intregii planete. Sunt vinovat de toate cele mai putin bune care se petrec in jur sau chiar pe cealalta fata a planetei. Tu ce simti?

Pentru toate cele mai putin bune care au loc in viata ta, cititorule, te rog IARTA-MA! Pentru toate gandurile tale negative si eu am sa te iert.

Etichete: , , , ,

Un răspuns to “Iarta-ma!”

  1. Marya Says:

    Frumos articol si plin de adevar
    Noi toti sintem vinovatii ,daca ne-am intoarce fata catre Dumnuzeu cu cainta si rugaciune ,am avea o salvare .
    Cum cetatea Ninive a fost salvata !

Lasă un răspuns

