„Cetatile” dacilor

Luptand cu boala si cu o stare prelungita de oboseala fizica, acum cativa ani am incercat sa gasesc o solutie care sa excluda orice fel de medicament. Intamplator (!?) am dat si peste ceea ce unii numesc energia orgonica (Atentie: acest articol nu este in niciun caz un indemn la constructia si utilizarea energiei orgonice!). Unul dintre aceste dispozitive este de fapt o cutie in care incape intreg corpul. Mi s-a parut destul de traznita idea constructiei unei cutii in care sa-mi energizez corpul asa ca m-am gandit ca poate in loc de o cutie as putea sa construiesc o camera. De la camera am trecut la casa si de la casa la o intreaga curte care sa acumuleze aceasta energie. Cu cat marimea incintei crestea, de la cutie la ograda, cu atat mai putine solutii constructive aveam. Cu cat incinta era mai mare cu atat si materialele de constructie pe care sa le folosesc erau mai putine. Pana la urma am ajuns la o solutie in privinta constructiei si a materialelor. Evrica! In febra cautarii am descoperit (redescoperit) Zidul Dacic (Murus Dacicus). Proiectul nu s-a mai materializat niciodata (lipsa de bani si laptele de capra) dar idea ca zidul dacic nu avea rol de aparare a inceput sa nu-mi mai dea pace.

Despre aceste „cetati” se pot citi articole interesante la: http://dacia.8m.net/Cetatile_dacilor/cetatile_dacilor.html. La: http://www.gk.ro/sarmizegetusa/ se poate gasi o intreaga sectiune dedicata zidirilor dacilor (capitolul Murus Dacicus), un articol dedicat materialelor si tehnicilor folosite.

Citind aceste articole incepi sa intelegi ca ceva nu era in regula cu „sistemul de aparare” al dacilor. Poate ca cel mai bine a sintetizat aceste intrebari d-l Vartic (recomand articolul: http://casanoastra-romania-dacia.blogspot.com/2009/08/kogaiononul-mit-si-realitate-de-andrei.html).

Parerea mea este ca aceste „cetati” nu aveau nicidecum o functie de aparare. Ele erau instrumente folosite in reglarea curentilor telurici si a curentilor care apar intre sol si atmosfera. Erau instrumente folosite la controlul climei. Poate ca tocmai aceste „cetati” au facut posibila locuirea acestei parti din Europa in conditiile in care restul continentului era acoperit de zapada. Poate ca intradevar aceste locuri sunt „gradina Maicii Domnului”, „raiul pe pamant”. Nu exculd posibilitatea rolului spiritual pe care aceste constructii l-au avut.

La: http://wolaf.wordpress.com/2009/11/16/povesti-cu-zane-si-comori/, un articol interesant care intareste idea ca aceste constructii sunt de natura si functie energetica.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

