Ansamblu de geoglife

Phoenix

Geoglifa de mai sus am numit-o Phoenix. Ea acopera o suprafata imensa, formata din muntii Retezat, Cernei, Godeanu, Tarcului, Vilcanului si arata ca o pasare in picaj. Am hotarat sa o numesc asa dupa ce am citit undeva pe Net afirmatia ca la fiecare cateva sute de ani pasarea Phoenix se retrage in muntii Cernei pentru a renaste din propria cenusa.

Imaginea de mai jos este imaginea partii capului, ciocului.

Oul
La varful ciocului se afla urmatoarea formatiune pe care am denumit-o Oul.

Incearca oare Pasarea Phoenix sa-l sparga si astfel sa renasca din propria cenusa. Nu pot sa nu ma gandesc la simbolistica Kundalini si la sarpele care doarme incolacit in jurul Oului. Pentru a trezi pe Kundalini, el trebuie lovit in „crestet”. Are aceasta ceva in comun cu practica de pasti, ciocnirea a doua oua? Practica legata de credinta renasterii?

Hercule

Geoglifa de mai sus am denumit-o Hercule. Ea se afla in zona Herculane. In chiar zona unde Phoenix loveste Oul se afla fruntea lui Hercule si apare o zona rosie. Ca si cum prin trezirea lui Kundalini se activeaza si al treilea ochi.
Kundalini, Kula Kundalini, Her-cula-ne?

Kula

„Buzele” lui Hercule par sa sarute fruntea unei alte geoglife pe care am denumit-o Kula (zeitate vedica pe care se pare ca si stramosii nostri o venerau).

Intreg ansamblul se poate gasi la: 44g48m25.48s N 22g24m41.29s E. Acest punct este cel pe care l-am asimilat ochiului Kulei. De la data cand am descoperit aceste geoglife si pana acum, pata rosie de pe „fruntea” lui Hercule a disparut, probabil retusat. Ce a provocat acea pata rosie?

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

