Pace


Cine nu cunoaste acest simbol? Inseamna pace (?).

Cu ceva ani in urma ma intrebam de unde a aparut acest simbol. Singura explicatie pe care am gasit-o a fost ca este un simbol foarte puternic, foarte vechi. Nimic altceva. Nu l-am intalnit la nici o cultura antica insa. Si atunci?

Misterul l-am elucidat mult mai tarziu cand citind una din cartile Mariei Gimbutas din intamplare am folosit ca semn de carte un inel. In momentul in care am asezat inelul pe una din pagini, care avea o imagine a unei statui al unei zeite, am realizat ca semnul pacii este imaginea organului sexual feminin rasturnat.

Este acest simbol un simbol al sexualitatii si fertilitatii sau unul al Kundalini? Inclin sa cred ca este al doilea. Cine stie? Cunoscand deviza acelor ani, „sex, droguri si rock & roll” s-ar putea sa fie totusi prima varianta.

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

